B vitamin v hrani 

V kateri hrani je prisoten B vitamin? Obstajajo številna živila, ki ga vsebujejo, zato jih je dobro poznati, da jih lahko uvrstimo na svoj jedilnik. Na tak način bomo poskrbeli za zdravo prehrano in za dobro počutje, saj bo naše telo tako dobilo snovi, ki jih potrebuje. V članku si preberite, katera živila ga vsebujejo največ! 

Živila, ki vsebujejo B vitamin 

B vitamin najdemo v različnih živilih oziroma v različnih vrstah hrane. Za to, da ga naše telo dobi dovolj, je zato pomemben raznolik jedilnik. Pestra prehrana tako predstavlja osnovo zdravja, pri tem pa je vsekakor pomembno, katera živila uvrstimo na naš jedilnik. Če želimo poskrbeti za to, da bo v naše telo s hrano prišel tudi B vitamin, moramo uživati naslednja živila: 

  • jetra, 
  • meso, 
  • določene vrste rib, 
  • jajca, 
  • pekovski kvas in kvasni kosmiči, 
  • polnozrnata žita 
  • fermentirani izdelki iz soje, 
  • špinačo in drugo zeleno zelenjavo, 
  • fižol, lečo in druge stročnice, 
  • mandlje, arašide in različne druge oreščke, 
  • papriko, brokoli in različne druge vrste zelenjave, 
  • gobe. 

Ali je vaša prehrana dovolj pestra? 

Vsi vemo, kako pomembna je raznolika prehrana in da ni dobro, da se prehranjujemo s procesirano in nezdravo hrano, ki nas zgolj nasiti, nima pa zares prave hranilne vrednosti za naše telo. Iz nje naše telo ne more dobiti tistega, kar potrebuje, da ostane zdravo in polno energije. Ustrezna hrana je pomembna za delovanje našega telesa, za delovanje živčnega sistema, možganskih in drugih funkcij, zato je pomembno, da skrbimo za to, kaj se znajde na našem jedilniku.  

B vitamini v kateri hrani

Če se le da, je treba uživati raznoliko in zdravo hrano. Žal pa vsi vemo, da se vse prevečkrat zgodi, da to ni mogoče. Naši obroki tako velikokrat niso zdravi, kaj šele skrbno sestavljeni tako, da bi telo iz njih lahko dobilo vse potrebne hranilne snovi. Se to dogaja tudi vam? Niste edini. V hitrem tempu življenja nam vsem primanjkuje časa, da bi v miru pojedli zajtrk, malico ali kosilo, kaj šele časa za to, da bi te obroke lahko skrbno pripravili tako, da bi bilo raznoliki in zdravi. Zaradi tega ni nič čudnega, da smo tolikokrat brez energije in da se počutimo utrujene. Hrana je namreč gorivo, ki našemu telesu daje energijo. 

V kolikor se le da, torej poskusite poskrbeti za bolj zdrave in bolj uravnotežene obroke, v katerih se bodo znašla zgoraj našteta živila. V primeru, da vam to ne uspe, pa si zaradi tega nikar ne povzročajte dodatnega stresa, temveč se v primeru, da vam manjka B vitamin, odločite za jemanje prehranskega dodatka.